Dostępność: duża ilość

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Opaska na łokieć tenisisty Prim to produkt dedykowany dla osób zmagających się z łokciem tenisisty i łokciem golfisty. Produkt doskonale sprawdzi się również w celu zmniejszenia bólu w stawie łokciowym zarówno podczas uprawiania sportu jak i przy codziennej aktywności fizycznej. Opaska na łokieć tenisisty Prim jest wyposażona w ruchomą, silikonową nakładkę, która wywołuje odczucie zbliżone do masażu – dodatkowo istnieje możliwość zmienienia jej położenia. Zastosowanie hipoalergicznego, antypoślizgowego podparcia zapobiega niepożądanemu zsuwaniu się i obracaniu opaski, natomiast jej bezszwowa konstrukcja z oddychającej tkaniny zapewnia pacjentowi wysoki komfort użytkowania. Anatomiczny kształt opaski zapewnia lepsze i dokładniejsze dopasowanie do przedramienia. Produkt nie zawiera latexu, który może wywoływać uczulenie.Opaska na łokieć tenisisty Prim

Silikonowa pelota z efektem masażu

Opaska PRIM posiada specjalną silikonową wkładkę, która zapewnia punktowy ucisk.

Wkładka jest przymocowana na rzep, dlatego można zmieniać jej położenie adekwatnie do potrzeb terapii

Wkładka wywołuje uczucie zbliżone do masażu punktowego.

Pomaga łagodzić ból w okolicy przeciążonego przyczepu mięśnia.

Opaska stosowana zgodnie z zaleceniami lekarza lub fizjoterapeuty będzie wspomagać Twój powrót do formy.

Zastosowanie:

• „łokieć tenisisty”
  • „łokieć golfisty”
  • zmniejszenie bólu w stawie łokciowym podczas uprawiania sportu lub codziennej aktywności

Rozmiar produktu jest uniwersalny - pasuje na obwód łokcia od 20 do 40 cm.

Opinie o produkcie (0)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
więcej więcej